skolan

tjatja, sitter nu på engelska lektionen med datorn som vanligt :)
hittade ett rolig samtal på tjuvlyssnat igår :p (första gången ja besöker sidan=p)

Två tjejer ~14, sitter och diskuterar kändisskap.
Tjej 1: Asså, jag har hörde att en tjejs blogg blev känd för att hon är gravid!
Tjej 2: Palla byta blöjor och mata ungen, äckligt ju.
Tjej 1: Men tänk själv, man kanske skulle bli gravid för kändisvärlden?
Tjej 2: Ja, hon som blev det kanske tänkte ut det innan.
Tjej 1: Tror fan jag ska satsa på det, vad tror du om Peter?
Tjej 2: Varför inte Niklas?
Tjej 1: Fast hon som blev känd har tvillingar tror jag...
Tjej 2: Hur får man det då?
Tjej 1: Man får göra det två gånger i rad tror jag, så två ägg blir befruktade samtidigt eller nåt.

erkänn söööööööta hahahah!



UPDATED:

Nu ska vi snacka lite skit här :) vi börjar med att jag märkt att det inte finns nån snygg/sexig som jobbar på lidl ;) , iaf de gånger ja varit där HAHAHA bara... ååhhh.. ja, ni fattar nog ;) då menar ja verkligen sånna som är det ;)

Kommentarer
Postat av: Em

HAHA, Joo.. men så är det säkert

2009-05-11 @ 22:32:17
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Em

Så länge man bor hemma kaanske hon gör det ja :P

2009-05-11 @ 23:32:25
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha, den där är söt.

2009-05-12 @ 16:25:40
URL: http://johansa.blogg.se/
Postat av: vincent

visst är den det :D

2009-05-12 @ 17:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0