grattis...

grattis till mej, har fått sommarens första myggbett!  usch va det kliar... jag hatar jävla myggor!! dom borde brännas. 

Jag lyckades sola lite idag!! men fick nog inge reslultat på 10min? =p
nå om det, skulle köpa tårta till mamma idag... skulle välja mellan två st men kunde itne bestämma mej så jag köpte olika bakelse istället. Bakelserna var skit billiga.... trodde dom skulle kosta dubbelt så mycket.. men ja.. 15 kr st bara på Schelins Konditori.

Har inte smakat alla men budapest är nog godast. Den dä rektangulära var äcklig.



Sommarens första myggbett!, kanske årets t.o.m?

Kommentarer
Postat av: Din älskade ;)

så synd om lilla john då :(<3

2009-06-01 @ 18:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0