riktig crazy dag!

idag har min dag varit en riktig jobbig.. nästan som helvete:p har jobbat sen kl 10(igår) tills nu... om man räknar ihop så blir det ca 15 timmar... helt galet dag i restaurangen.. nu orkar mina ben knappt något... går som en handikapp.. men det va ganska chill faktist... iaf vissa stunder :)    aaajjjj mina tååån! har gått med skor i 15 timmar och ja tror ni vet hur det känns... inget jag kan göra åt.. typ bara recova krafterna.. klockan är nu 03.49 och jag orkar inte berätta mer.. puss på er.

 / vinceent

Kommentarer
Postat av: becky

du har ju jobb :-o

2009-06-28 @ 10:58:02
Postat av: vinceent

haha nja, itne riktig.. hjälpte bara till en dag eftersom det va broarnas dag :p

2009-06-29 @ 14:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0