länge länge sen..

..jag bloggade... så tänkte.. nu borde jag väl updatera... har varit i mjölby sen fredags så ni vet och är fortfarande kvar där =p det mesta jag gjort är nog att kolla på film =p är just nu en "katt" eller "uggla" som inte sover på nätterna :p
tänkte berätta för någon dag sen.. då ja nästan dooooog =p blev nästan en bil krasch på en sån ren eller hjort... den va typ en halv bil ifrån oss å ja ba.. "oh shiet" istället för "AAAKTAA EN RÅDJUR" hahah. helt galet.. den ba dök upp från ingenstans och vincent hade aldrig sätt en sån rådjur förut i hela sitt liv.. men det va kul va det :p men... köra på en älg i 70 km/h är väl inte så farligt? :p  som jag vet så finns det en risk att man dör redan vid 50km/h på ett träd :p

kyss vinceent


Kommentarer
Postat av: MartiN =) <3

VINCEENT VA I MJÖLBY OMFG JAG VILLE JU HA AUTOGRAF

2009-06-28 @ 22:41:06
Postat av: vinceent

awww, nästa gång gubben, call me =)

2009-06-29 @ 14:53:06
Postat av: MartiN =) <3

Ofc baby i cant be with out u ;)

2009-06-29 @ 15:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0