hem från eskilstuna...

japp, det stämmer det :)  har varit i eskilstuna idag med syrran.. då hon tjatade grovt mkt på att hon måste lämna in sin mobil på lagning.. egentligen ville jag inte dit idag men... tillslut körde jag dit.. det var inte så lätt att hitta till Elgiganten då det var första gången för mej.. men vågar man fråga så kommer man långt :) 
På vägen dit köpte jag marabou gräddnougat bara för en viss speciell person älskar som jag älskar ;) haha.
har köpt en toast grej!!! åhh, nu jävla kommer jag äta toast 24/7 !! så jävla gott :D    ni som inte har borde skaffa en sån =)
ni får inga bilder idag nej nej :)

Kommentarer
Postat av: cindy

puss&kram, stockholm på fredag? :D:D HAHAHA

2009-06-03 @ 23:12:48
URL: http://tchoucindy.blogg.se/
Postat av: peetah

känns som om du äter skräp konstant varjedag XD tjockis

2009-06-04 @ 17:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0