En dag i stockholm

klockan 10.05 tog jag bilen till stockholm, vädret var inte så riktig najs.. men det spelar ingen roll när man har bil ;)
stockholmtrafik e helt galet haha, men jag passar nog in där faktist ;) fast jag är mycket mycket duktigare än alla andra iaf... jag blinkar, det gör inte dom =p  nå om det.
var på mimmis avslutning.. dock blev jag utslängd av en gubbjävel(mimmis historia & idrottslärare) från deras aula..

har köpt två plagg idag.. en t-shirt och en shorts.. tänkte köpa en spegel i Sveriges största IKEA men det blev inget... men det var jätte kul å vara där med mimmi =D mitt humör var lixom i topp hihhi :D

Tyvärr så har jag inte köpt en kamera än så sorry för dåliga bilder!

Emilio t-shirt från MQ, 149:- 74:-


Shorts från H&M, 149:-



Mimmi med en ponny HAHA :D den hittade jag å lekte med den på ikea



Haha, H&M brillor, skulle göra en manlig pose ;)


Kommentarer
Postat av: David

Sån jävla gay pose :P

2009-06-10 @ 22:58:00
Postat av: MartiN =) <3

HAHAHAHHAHA JOHN VART UT KASTAD KUNDE JAG FATTA

2009-06-12 @ 09:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0