bloggen bloggen på internet där!...

det är här som ja kan uttrycka mina känslor... känns så jobbig nu.. vad ska jag göra blogg? på lördag är det midsommar och det är en speciell persons födelsedag.. å andra sidan är det typ släktträff i mjölby och dom har jag inte träffat sen jag flyttade.. om jag inte går på tjejens födelsedag så kommer hon garanterad bli sur på mej.. blogg blogg.. hjälp mej.. vad ska jag göra?? allt bara snurrar i skallen.. släktträff är typ bara 2 ggr om året eller nåt sånt.. + barndomsvänner..
det känns inte bra nej.. skit svårt å bestämma.. varför händer detta just mej.. blogg blogg, säg vad jag ska göra..
på måndag börjar tjejen å sommarjobba.. och om jag åker dit så kommer jag inte kunna vara med henne så mycket..
måste börja tänka på vad ja ska köpa för present oxå.. Någon kommer nog att bli besviken när hon läst detta..


vinceent


Kommentarer
Postat av: winniechoi

träffa tjejen fredag - lördag sen vid eftermiddag ta tåget te linköping! nt så svårt =)

2009-06-18 @ 16:40:18
URL: http://winnnie.blogg.se/
Postat av: peetah

lek med tjejen XD vi kommer endå träffas förr eller senare om vi ska åka kryssning :P

2009-06-18 @ 17:26:54
Postat av: becky

pee: haha, som om d blir av? =P



john: ta med tjejen till släktträffen ;)

2009-06-18 @ 22:10:01
Postat av: vincent

alla eran förslag suger :p kom på nåt bättre! =p

2009-06-18 @ 23:10:14
Postat av: peetah

nej fan ta inte med tjejen till släktträff om inte hon vill det XD skitpinsamt för henne jue :p och för dig hahahh alla kommer leka med dej ahhah du vet hur kineser är XD stanna hos henne XD



eller så skiter du i allt åker själv ut till skogen och ta med engångsgrill o grilla korv själv :P

2009-06-19 @ 09:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0