vincent kanske tar uppehåll..

har knappt lagt ner tid på min blogg.. vincent behöver ju oxå sommarlov :P
tänkte berätta 1/5 av vad jag å mimmi gjorde för 2 dagar sen... ni skulle ha sätt mina armar... värsta riv märken.... såg ut som en katt som rivit mej hahah. men vi handlade lite grejer... sen har jag köpte jag gardiner till mitt rum... fett mysigt nu :D egentligen skulle jag ha gardin för att "blockera" soljuset... men det blev istället fyra tunna vita å svarta gardiner som man kan titta igenom =p 
nu orkar vincent inte skriva mer..

vinceent

mämä´s favoritpizza......

Kommentarer
Postat av: becky

buhähähäh...jag har vairt sugen på pizza i en vecka nu..! kommer du och läskar mej :-o

2009-07-09 @ 22:14:37
Postat av: Mimmi

usch! kolla på fettet..

2009-07-10 @ 13:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0