jajamen,

det blev stockholm ja, gjorde ganska mycket idag :D shoppat å så... inskaffat mej ett par tygskor från björnborg, ganska najs faktist, sen har jag skaffat guitar hero :D , men tröttnat efter 3 omgångar =p typ tillbringat hela dagen med mimmi...
råkade toppa bilen på vägen hem i 200km/h..mer klarar den nog... inte bra nej nej vincent.. men det har även hänt en pinsam grej när jag skulle ta upp plånboken.. det var inte bara plånboken som dök upp då hahah! :D ni fattar nog inte =p
men dagen har varit toppen!. 10/10 =)

pussåkram

Kommentarer
Postat av: becky

haha, jag tror jag fattar va du menar..:P lr...killar + plånbok...:P jag tänker på en sak iaf..men jag kanske tänker fel =P

2009-07-17 @ 12:26:44
Postat av: winniechoi

idiot vincent -.- ingen sthlm va hahah?

2009-07-17 @ 21:18:34
URL: http://winnnie.blogg.se/
Postat av: Anonym

becky: haha, vaaa?? va tänker du på nu då? höhö :p du har kollat för mycke på film !

winnie: vaa? :p bloggen säger allt lille vännen =)

2009-07-21 @ 01:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0