för några timmar sedan...

tänkte jag berätta om att jag var på gröna lund med mimmi :)  det var helt galet ;D provade på massa attraktioner som jag aldrig provat... t.ex tilt och frittfall :d är inte lika höjdrädd längre!, sen insane var riktig kul :D å massa andra.. kärlekstunnel hahaha:D me like =D  vissa stunder skämde man ut sej hihihi
synd nog så kommer vi inte ha några minnen med bilder av gröna lund.... men nästa gång hoppas jag det..
spelade sån lyckohjul eller va det nu kallas.. sånt som man kan vinna 2kg choklad.... så otur i sånt... 200kr-300kr borta å inge vinst!!! never more!    När vi skulle köpa åkband var det riktig kul å lite skämmit hihih ;D man skulle stoppa in handen till dem för att sätta dit åkbandet... men som ni vet så visste jag inte hur man skulle göra så jag gjorde annat istället =p
Finns säkert fler roligt som jag inte berättat.... kommer bara inte på just nu...
PS: fick ont i halsen å käken efter insane och tilt/frittfall... skrek nog för mycket haha!

/vinceent

Insane ser ju inte så läskig ut... men den är skit galen :D

Kommentarer
Postat av: becky

woaah, jag vill oxå dit och leka xD..verka skit kul!

2009-07-01 @ 09:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0