dag 1 elr 2?

med mina nya skor i storlek 40! :p lite konstigt för mina röda tygskor är nämligen storlek 39 och jag får inte ont i foten längre när jag har dem.. men storlek 40 med björnborg tygskor... känns lite konstigt.. jag får skit ont i mina fötter.... speciellt där bak... men det gör inget, vill man vara fin så får man väl stå emot lite =)  gissa hur jag gick med dom... så som när tjejer går i högklackat, hahaha fett bögig!! =p men nu vet jag iaf hur det känns för tjejer när de har högklackat... det var inte skönt kan jag säga..

natti babes!

Kommentarer
Postat av: Yen

haha.. nice. det finns ett speciellt plåster som du kan köpa på apoteket. hjälper kanske tills du har vänjt dig ;P

2009-07-19 @ 02:43:40
URL: http://varayen.blogspot.com
Postat av: vinceent

haha, men skorna är typ för liten :( hjälper det ens?? :P

2009-07-21 @ 01:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0