Utkast: Min dag ...

Min dag : Vakna, skola(1 lektion), hem, sova, äta, trafikskolan, kebab, hem =p
                 Svarade på ännu 50 frågor till i trafikskolan(de har 6 olika pärmar med 50 frågor i varje som man måste klara) första försöket fick ja 10 fel :( skääms! andra förssöket kan man säga att jag fick alla rätt :D (man lär sig av sina misstag=D). Fundera på att boka teori och uppkörning men jag vågar inte :p . tänk om jag failar på teorin... skäms då:p   dax att fortsätta plugga teori!!

Hur gör man en snygg design? =p Min blogg ser ganska tråkig ut... men tycker att den är bättre än en viss person jag syftar på hahaha!


Kommentarer
Postat av: winnie

vincent, vem syyyftar du på här då!? hooost xD

2009-04-29 @ 00:00:15
URL: http://winnnie.blogg.se/
Postat av: Vincent

hahaha! Men min e ganska fin tycker ja, typ sommarkänslor :p

2009-04-29 @ 18:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0