torsdag den 29 april 2009

ännu en dag har gått.. dagen har varit ganska kul förutom att en kärringjävel skällde ut mej när ja cyklade på trotoaren :p sammanlagt har jag blivit utskälld 3 ggr :p Det som va så bra idag va att ja tjaffsade emot kärringen(payback!) HAHAHa! det va kuul :) Nu fortsätter vi med min dag:)
vaknade 08.00(
30 min innan lektionen)och tänkte på om man skulle ta sovmorgon =p men ne.. det blev inte det så när man kom till skolan så va "bästa pia" sjuk..  damn asså xD jag som håller på me min "mvg" projekt =p.. typ en modell av en fontän HAHAHA! efterskolan så hjälpte ja mamma 1 timma i restaurangen för att hon skulle ut å handla. gissa vad :D fick typ 200kr i dricks sammanlagt av två bord :o hahaha! Men
Nu har jag lov om man nu kan kalla det :p vissa andras lov börjar på fredag :o  men ajajaj, mobbad :p


Kommentarer
Postat av: nadin

nadin utan ee :P

jag är sämst på det ;)

2009-04-29 @ 20:11:01
Postat av: winnie

haha tur att jag inte är den som är mobbad då gubben!

btw hahaha din tönt, vilken payback? xD

2009-04-29 @ 20:29:46
URL: http://winnnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0